söndag 26 maj 2013

ENG


1.Wives spent a month in the UK.
2.Many babies enjoy books.
3.Boy's teeth are loose.
4.Many women love mice.
5.kids pulling the dog's tail.
6.Boys' clothing is extra large.
7.The men took to court.
8.The food in the U.S. is very sweet.
9.The girls' mother must exercise more.
10.Students read many books.
11.He plays tennis every Saturday.
12.The father kisses his children and trying to get them to sleep.
13.The old ladies love french fries.
14.Our dog eats too much. He is overweight.
15.I showed him my movie.
16.In the last year, I visit more cities.

  1. Fruarna tillbringade en månad i Storbritannien.    
  2. Många bebisar tycker om böcker. 
  3. Pojkens tänder är lösa.    
  4. Många kvinnor älskar möss.    
  5. Barnen drar i hundens svans. 
  6. Pojkarnas kläder är extrastora. 
  7. Männen togs inför rätta.
  8. Maten i USA är mycket söt. 
  9. Flickornas mamma måste motionera mer. 
  10. Eleverna läser många böcker. 
  11. Han spelar tennis varje lördag. 
  12. Pappan pussar sina barn och försöker få dem att somna. 
  13. De gamla damerna älskar pommes frites. 
  14. Vår hund äter för mycket. Han är överviktig. 
  15. Jag visade honom min film.
  16. I fjor besökte jag flera städer. 


  1. Ägaren av huset inte är hemma.
  2. En tredjedel av alla människor konsumerar för mycket skräpmat.
  3. Han log mot mig och frågade mig om jag vill ha en större storlek.
  4. Jag skrattade och stoppade kunden vid dörren.
  5. Är det förvånande att Coca-Cola är ett stort företag.

1.The owner of the house is not at home. 
2.One third of all people consume too much junk food. 
3.He smiled at me and asked me if I wanted a bigger size. 
  1. laughed and stopped the customer at the door. 
  2. Is it surprising that Coca-Cola is  a big company?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar